Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

ΦΟΝ ΠΑΓΚΑΛΟΥΧΤΕΝ(ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΚΟΙΝΩΣ):ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ!!!

Ο ΠΡΟΔΟΤΗΣ ΠΑΓΚΑΛΟΣ,ΕΓΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΔΩΣΙΛΟΓΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΤΟΥ,ΘΕΩΡΟΔΟΥ ΠΑΓΚΑΛΟΥ(ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΚΙΟΛΑΣ,ΤΡΟΜΑΡΑ ΤΟΥ!!)ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟΤΑΤΑ ΝΑ ΠΡΟΔΙΔΕΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ,ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ,ΤΟ ΕΘΝΟΣ!!!!

"Ειμαι υπερ της απωλειας εθνικης κυριαρχιας"-δηλωσε και συνεχισε-"Παντα ημουν!!"

Ε,ναι...ετσι παει...Μια φορα προδοτης,για παντα προδοτης Παγκαλουχτεν!!!!

Εδω το βιντεο-σοκ με τον Παγκαλο να κανει μεταξυ αλλων την παραπανω δηλωση:

«Είμαι Ευρωπαίος» είπε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, μιλώντας στο γαλλικό ραδιόφωνο, συμπληρώνοντας ότι: «Είναι μεγάλο πρόβλημα για πολλούς συμπολίτες μου, ίσως για την πλειονότητα, κατανοώ τους άποψή τους. Εγώ όμως είμαι υπέρ του να χάνει κάνεις την κυριαρχία του. Πάντα ήμουν»

«Πάντα έλεγα ότι είμαι Ευρωπαίος και μάλιστα υπέρ τουφεντεραλισμού. Ναι, μπορούμε να το δούμε με εθνικά κριτήρια. Αν ο αντιπρόεδρος της Κομισιόν ήταν Έλληνας, θα ήταν διαφορετική η κατάσταση; Εγώ θα έλεγα όχι. Αν έκανε βέβαια καλά τη δουλειά του…».

Το σχολιο του Αντιστασιακου δελτιου:Οπως ειπαμε και παραπανω:Μια φορα προδοτης,για παντα προδοτης Παγκαλουχτεν!!!Ο λαος ομως δεν ξεχνα και ετοιμαζει τα σχοινια προδοτη!!!Ραντεβου στο Γουδι!!!Ποτε??Οταν θα πει ο λαος!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου