Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2013

ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΑΣΙΑΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΠΕΝΘΕΙ..."ΕΦΥΓΕ"Η ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ ΤΙΝΑ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ....

Το πρωι δυστηχως ξημερωσε μια μαυρη μερα....

Η ομαδα που ειχε φτιαχτει για εκεινη στο Facebook( Βοηθεια σε συναθρωπο)με μια δημοσιευση,
μας ενημερωσε οτι χτες βραδυ η Τινα,το Τινακι οπως την ελεγα εγω,"εφυγε"για το μεγαλο ταξιδι χωρις επιστροφη.....
Αυτη ηταν η Τινα.Το Τινακι οπως την ελεγα....
Αυτα τα λαμπερα ματια κλεισανε για παντα...
Καλο ταξιδι και καλη ανταμωση Τινακι μου...

Εδω η ομαδα.Αν θελετε αγαπητοι αναγνωστες αφηστε ενα συλληπητηριο μυνημα:
https://www.facebook.com/BoetheiaSeSynanthropo?fref=ts
Ειχα την τιμη να γνωρισω την Τινα,το Τινακι...Την ειχα επισκεφθει 3 φορες στο Αττικο Νοσοκομειο.
Παντα της ελεγα οτι εχει τσαγανο και πως δεν την φοβαμαι...
Οταν εμαθα απο την ιδια οτι εχει 2 καρκινους(Αιμα και οστα)ειλικρινα φοβηθηκα αλλα το εκανα γαργαρα.
Συνεχισα να της δινω θαρρος και να της λεω οτι εχει τσαγανο και δεν την φοβαμαι.
Συνεχισα ακομα και στα δυσκολα,γιατι στα δυσκολα φαινονται οι φιλοι...
Συνεχισα ακομα και οταν δε μπορουσε πια να διαβασει το προφιλ της.
Συνεχισα μεχρι το τελος....

Τωρα της ευχομαι καλο ταξιδι,ελαφρυ το χωμα που θα την σκεπασει και ο Θεος να αναπαυσει την ψυχουλα της...
Η Τινα,το Τινακι ειναι πλεον αγγελος.Αλλωστε μονο αγγελος θα μπορουσε να ειναι γιατι και εδω στην γη,αγγελος ηταν....
Στους συγγενεις,τους οικειους και τους φιλους της,εκφραζω την θλιψη μου και τα βαθυτατα συλληπητηρια μου....
Καλο ταξιδι Τινακι και καλη ανταμωση.......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου