Παρασκευή 9 Μαρτίου 2012

ΚΡΑΥΓΗ ΑΠΟΓΝΩΣΗΣ ΑΠΟ ΑΣΘΕΝΗ ΜΕ ΑΜΥΟΤΡΟΦΙΚΗ ΣΚΛΗΡΥΝΣΗ:ΑΦΗΣΤΕ ΜΕ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ ΑΞΙΟΠΡΕΠΩΣ!!!


Κύριε Νικιτιαδη με ενημερωσε η γραμματέας του συλλόγου ασθενών με αμυοτροφικη σκλήρυνση οτι σας μίλησε για μένα να με βοηθήσετε,.

Δεν θέλω οικονομική βοήθεια, κουράστηκα να παρακαλώ δήμο, υπουργείο υγείας, ασφαλιστικό ταμείο για τα αυτονόητα, μετά απο καταγγελίες πλήρωσαν το ενα τρίτο των αναλώσιμων, αν είχα σωστή ενημέρωση απο γιατρούς δεν θα υπέβαλα τον εαυτό μου σε τραχειοτομή, πάντα απλωνόμουν εκει που έφτανε το πάπλωμα μου, διατηρώ μια εντατική μονάδα σπιτι χωρίς βοήθεια, ενας τραχειοτομημενος ασθενης παραλυτος χρειάζεται 24ωρη νοσηλευτική φροντιδα που δεν την παρέχει το σύστημα υγείας μας, έστειλε ο σύλλογος μας επιστολή προς τον προεδρο της δημοκρατίας και στον υπουργο υγειας να μου επιτραπεί να διακόψουν οι γιατροι την μηχανική υποστήριξη, προσπάθησα να παω Γερμανία οπου το επιτρέπει η νομοθεσία,

Η Adac θελει 25000€ για τη μεταφορά μου, κοστος αδυνατον για μενα, αν θελετε να βοηθήσετε φροντίστε να πεθάνω αξιοπρεπώς κι οχι σαν σκυλί απο πνιγμό, με εκτίμηση τσακιρη κικη, συγχωρείστε μου την ορθογραφία αλλά γραφω με ματια και δεν εμαθα ακομα το σύστημα.
ΠΗΓΗ: http://www.olympia.gr

Το σχολιο του Αντιστασιακου δελτιου:
Οπως ειπαμε και στο Ολυμπια που διαβασαμε την κραυγη απογνωσης σας:
Παντως κυρια Τσακιρη,αν υπαρχει τροπος να βοηθησουμε,σας παρακαλουμε να μας το πειτε.
Ειμαι ανεργος,αλλα θα δωσω οτι μπορω απο αυτα που δεν εχω(ειναι η αληθεια)αλλα θα δωσω.
Οταν κανεις θελει,μπορει λενε.
Και απο θεληση αλλο τιποτα κ.Τσακιρη.
Αλλα κ.Τσακιρη δεν νομιζω πως πρεπει να πεθανετε.Ειστε αρκετα νεα,ωστε να πεθανετε…
Βεβαια δεν ξερω καθολου τι περνατε,αλλα οπως ειπε και η Χριστιανα παντα θα υπαρχει καποιος που θα σας εχει αναγκη.
Ισως δε μπορειτε να κουνηθητε,ωστοσο ομως πολλες φορες ακομα και μια συμβουλη απο εσας προς καποιον αλλο, μπορει να ειναι πολυτιμη!
Παντως τον τελικο λογο τον εχετε εσεις και η οποια αποφαση σας πρεπει να ειναι απολυτα και καθετα σεβαστη!….
ΥΣΤ:Αν μπορουμε να βοηθησουμε με οποιονδηποτε τροπο να μας ενημερωσετε…..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου