Πέμπτη 5 Απριλίου 2012

ΣΟΚ!ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕ 77ΧΡΟΝΟΣ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ!!-ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΑΣΙΑΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑΣ!!!

ΣΥΝΤΑΓΜΑ 4-4-2012
ΩΡΑ 09:00

Εκεινη την μαυρη ωρα ενας 77χρονος παιρνει την αποφαση να φυγει απο τη ζωη,αυτοκτονωντας,οπως και εκανε,με μια σφαιρα στο κεφαλι εξ επαφης.Ο αδικοχαμενος συναγωνιστης-οπως μαθαμε ηταν μελος της Λαικης Συνελευσης πλατειας Συνταγματος περισυ το καλοκαιρι-αφησε σημειωμα που εξηγει τους λογους για τους οποιους αποφασισε να βαλει τερμα στη ζωη του:



«Η κατοχική κυβέρνηση Τσολάκογλου εκμηδένησε κυριολεκτικά την δυνατότητα επιβίωσής μου που στηριζόταν σε μια αξιοπρεπή σύνταξη που επί 35 χρόνια εγώ μόνον (χωρίς ενίσχυση κράτους) πλήρωνα γι’ αυτή.

Επειδή έχω μια ηλικία που δεν μου δίνει την ατομική δυνατότητα της δυναμικής αντίδρασης (χωρίς βέβαια να αποκλείω ότι αν ένας Ελληνας έπαιρνε το καλάσνικωφ ο δεύτερος θα ήμουν εγώ) δεν βρίσκω άλλη λύση από ένα αξιοπρεπές τέλος πριν αρχίσω να ψάχνω στα σκουπίδια για τη διατροφή μου.

Πιστεύω πως οι νέοι χωρίς μέλλον, κάποια μέρα θα πάρουν τα όπλα και στην πλατεία συντάγματος θα κρεμάσουν ανάποδα του εθνικούς προδότες όπως έκαναν το 1945 οι Ιταλοί στον Μουσολίνι (πιάτσα πορέτο του Μιλάνου)».

Μολις εγινε γνωστο το θεμα,ξεσηκωσε αντιδρασεις και πληθος κοσμου αρχισε να συγκεντρωνετε στο σημειο,στην Πλ.Συνταγματος.

Το Αντιστασιακο δελτιο ηταν εκει:





















Αυτο που θελουμε να πουμε ως αντιστασιακο δελτιο ειναι 2-3 πραγματακια που διαπιστωσαμε:
Διαπιστωσαμε οτι ο κοσμος εχει συσσωρευμενη οργη η οποια θυμιζει ηφαιστειο ετοιμο να εκραγει,κι αμα εκραγει εχει να γινει χαμος!!

Ολος ο κοσμος κανει λογο-και δικαιως-για πολιτικη δολοφονια,αφου ολοι ξερουμε ποιοι εφτασαν σε αυτο το σημειο τον 77χρονο αλλα και τον καθε αλλο που αυτοκτονει.
ΤΟΝ ΕΦΤΑΣΑΝ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΞΕΠΟΥΛΑΝΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!!!ΤΟΝ ΕΦΤΑΣΑΝ ΟΙ 30Ο ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ!!!ΤΟΝ ΕΦΤΑΣΕ Ο ΠΡΟΔΟΤΗΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΡΟΛΟΣ ΠΑΠΠΟΥΛΙΑΣ!!!
ΤΟΝ ΕΦΤΑΣΑΝ ΟΙ ΕΝΣΤΟΛΟΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ ΤΩΝ ΥΜΕΤ-ΥΑΤ ΠΟΥ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΑΙ ΦΥΛΑΝΕ ΤΟΥΣ ΚΛΕΦΤΕΣ ΟΙ ΜΠΑΣΤΑΡΔΟΙ!!!!!!ΟΙ ΓΙΟΙ ΤΗΣ ΠΟΥΤΑΝΑΣ!!!!!

ΕΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΜΩΣ,ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ!!!ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΩΝ ΑΘΩΩΝ ΠΟΥ ΑΥΤΟΚΤΟΝΟΥΝ ΘΑ ΣΑΣ ΠΝΙΞΕΙ ΜΠΑΣΤΑΡΔΟΙ!!!!ΓΑΜΩ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΣΑΣ!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου